balkizlar ikibebelianneolucam ikisi de kız olduğu için bir şey almadım ben :) ablasının kıyafetlerini giyiyor yavrum 😊 ona özel olsun diye şık bir tulum aldım ve gelem hediyelerden giydiriyorum olanları
Golf ikibebelianneolucam ikisi de kız benim ikinci 10 da 1 falan diğerine göre. Sadece arada gözüme çok güzel görünen nir kıyafet vs varsa aldım bir de ilk zamanlar zıbın takımı vs aldım.
defnevedoruk ikibebelianneolucam bizim sadece beşikle bebek arabamız var onun dısındakileri alacağım 45-50 bandından tutar diye düşündük
hepyerdeyizz ikibebelianneolucam ya bı belli tutar bilmiyorum ama İlk olmamasına rağmen bı kerede 8 bin harcadım geçenlerde onun dışında alinanlari pek hatırlamıyorum