balbocegimely 50krsvertirreekk küçük bir cam kabına karbonat limon su koyup fırını çalıştırıyorum. Su leş gibi oluyor inanın. Elimi yakmayacak ısıya gelince de duru su ile siliyorum.
50krsvertirreekk balbocegimely hemen deneyip sonucu yazacağım teşekkür ederim bence de kimyasal kullanmamak gerek çok tehlikeli zehirler vallahi
balbocegimely 50krsvertirreekk ve bence kimyasal kullanmak çok tehlikeli fırında. Ben üni okurken yapmıştım. İyi durulayamadım heralde inanılmaz bir koku geçti yemeğe. Kus kus fena olmuştum. Gerek yok tehlikeye atmaya bence
kocamdakocam 50krsvertirreekk Homm yağ çözücü. Fırını az ısıttım yağ çözücüyü sıktım. Nemli bi bezle sildim miss. Eğer kalın tabaka yağ olmuşsa telleyebilirsin.
blossoom SetenayCo ay hiç bir fikrim yok o duman çıkan yerde bi değişiklik var ondan sonra fırını açmaya korkuyorum 😂
ReisinKizi SetenayCo benim fırınım temizdir genel olarak o yüzden farkını anlamamış olabilirim. Herkes övdüğü için ben daha bi parlatacak falan diye düşünmüştüm. Eskimiş kirlerde etkisi farkediliyordur belkide dediğiniz gibi
SetenayCo ReisinKizi O yüzden karbonat limon sirke benim fırınımda da işe yarıyor. Ama ankasttrsi benden önce kullanılmış bir eve taşınmıştım seneler önce ne yaptıysam çıkaramadığım kirleri yağları bu amway ile temizlemiştim.