Sizden-biri kiracı da oldum ev sahibi de. İki tarafında halini az çok biliyorum tahmin ediyorum yani.
Bir annemiz daha yazmış 5 yıl dolunca dava açabilir ve güncel bedel üzerinden işlem yapılır.
Ev sahibini savunmuyorum ama yeni kiracı 25 binden az vermez diyorsunuz, 15 bin TL teklif etmişsiniz. Pek orta yol değil maalesef.