Sasah1441 adını yazmak niye aklıma gelmediyse 🙈 evet memnunum kızım yürümeye başladı açıkcası çok kullanmadık ama kızım çok tedbirli olduğu için cesarete ihtiyacı vardı sadece koltuklara tutunup yürüyordu çevreyi onunla gezebileceğini anlaması işe yaradı bence 😊 ben her zaman yanında durdum devrilmesinden korktum bir anda hızlanabiliyor küçük müdehalelerde bulundum ama hiç devrilmedi ayrıca çok sağlam çünkü biz aynı ürünü kullanan 3.bebeğiz