Hanımlar merhaba, emzirdigim icin 1 senedir cerazette kullanıyorum. Malum ara kanamalar oluyor. Daha 5 gün önce kanamam bitti ve dün gece baktım 1 damla var. Artık anlayamıyorum regl mi değil mi. Bugün oruç tutamadım bu yüzden ama hala bir şey yok. Ne yapicam, bütün ramazan böyle nasıl geçecek? Bilen yardımcı olabilir mi ne yapmam gerekiyor oruç için