Merhaba yine ben.
Bebegimi bugün kontrole götürdüm kilo takibi yapıyoruz doktor ile.
Mama meme şeklinde besleniyor.
3400 doğdu şuan 6400 kilosu. 3 ay olmasına 5 gün var.
Kilosu iyi mk sizce fazla mı. Doktor günde 37 gram almış dedi fazla değil ama dikkatli gidelim dedi.
Bebeğini böyle besleyen var mı aranızda