defnevedoruk yaraliceylanim eğer her serisi aynı iyiyse ben elenatal 2 kullanıyorum baya enerji veriyor bundan önce iki farklı marka kullandım böyle etki vermemişti
oylesinebiri__ yaraliceylanim elental 3 beni kendime getirdi 4 kutu bitirdim elentali oceon mumy kullanmıştım güzel değildi
yaraliceylanim defnevedoruk bilmiyorum bende hamileyken kullandım bir ara ama en başında sonra doktorum başka markaya geçirdi cok anlayamadım iyi miydi kötü müydüü
yaraliceylanim Canss3535 benimde kızım neredeyse 8 aylık daha yeni alıvam artık güç kuvvet kalmadı bende 🥲
yaraliceylanim defnevedoruk teşekkür ederim inşallah bana da iyi gelir kızımla bile ilgilenecek halim kalmadı neredeyse sürekli yatmak uyumak istiyorum 🥺
yaraliceylanim Canss3535 eczaneye gittim anlattım durumu emziriyorum dedim bi onlardan daha güzel bi tane vericeö takviye dedi aldım bakalım yarın denicem bilmiyorum
yaraliceylanim oylesinebiri__ evet momy olan bi tane önerdiler de ben başka alınca onu almadım bakalım iki gündür kullanıyorum bir hafta sonra belli olur herhalde