Bebeğim 92 günlük sadece sallayarak ve ayakta kucakta uyuyor daha çok küçük eğitim için ama uykusu olduğu halde asla sallanmadan yada ayakta kucakta olmadan uyumuyor kucağımda oturarak bile olsa ağlıyor. Pat pat yöntemini deniyorum iki uykusunda ama çok ağlıyor yatarken ama uyudu yanındayım sürekli şşş pişşş diyorum ama çok vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım