Kızlar bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Sallayarak, memede, kucakta veya desteksiz? Biz 5.5 aylık bebeğimizi ayakta sallamaya alıştırmıştık iki hafta düzenli uyudu o şekilde sonra ayağa yatırınca ağlamaya başladı. Mecbur kucakta uyutuyoruz şimdi. Onda da yatağa yatırınca uyanıyor, gündüz uykularımız çok kötü o yüzden 🥲