Mery103 Kızlar ne önerirsiniz lg falan baktım ama çevremde kullanan yok o yüzden soramadım siz ne önerirsiniz
momas Mery103 2 senedir altus kullanıyorum 9 kg çok memnunum annemde aldı aynısını günde 5 makine yıkayıp kurutuyoruz valla mis gibi fiyatı da uygun
nisapoyraz Mery103 Arçelik kullanıyorum 9kg çok rahatım ütü yapma derdim de yok çocuğun kıyafetleri kurudu mu nemli mi kaldı derdi de yok çok memnunum öneririm