Bebeğim 4 aylık öksürük ve hırıltı vardı genzi doluydi filan. Önce acile gittik ordaki eki dr sonra poliklinikteki dr dünde aylık kontrolünü yapan dr, yani toplam 4 dr, birde arkadaşımın bebeğinin dru toplam 5 dr otribebeyle burun çekmek ödem yapar sadece serum fizyolojikle temizleyin otribebe kullanmayın dedi. Sizin dr nasıl önerdi şaşırdım. Yapacağınız işlem sık sık gerekirse saat başı serum fizyolojikle burnunu açmak ama otribebeyle çekmemek. Geçmiş olsun. Bizimki geçti. Otri asla kullanmadık.