_alyazmali_ Selam teyzem 40 yasinda ikinci çocuğuna hamile 4 buçuk 5 haftalik doktor yaşından dolayı coraspirin kullan demiş daha ilk kez gitmiş kan testi vesaire yapılmamış sizce ne yapmalı herhangi bi sıkıntı olurmu düşük vesaire gibi bu yüzden sormak istedim
3kedili2bebekli _alyazmali_ doktor dediyse bir bildiği var mutlaka kullanmalı bende kullandım 27 yaşındaydım gebeyken ama pıhtılaşma problemim vardi kullandım
merveaslanb _alyazmali_ farklı bir doktor görüşü daha alsın bence. Ben de 100lük corasprin kullandum ve kan sulandırıcı iğne oldum ama pıhtılaşmam vardı. Teyzenizin de yaşından dolayı kan akışında belki sorun olur diye vermişlerdir ama mutlaka farklı doktor görüşü de almalısınız
AfraZ merveaslanb ayni andami hem hap hem igne kullandiniz yoksa ilk zamanlar hap sonrami igneye gectnz
merveaslanb AfraZ ikisini aynı anda kullandı. İğneyi bütün hamilelik sürecinde corasprini 35.haftaya kadar.
AfraZ merveaslanb yaa öylemi zor olmustur. Bende ilk gebelikte kullandim pihti atti bacsgim ikincide nasil olur diye merak ediyordum demek 9 ay kullanilcak :/
AfraZ merveaslanb evet maalesef hematoloji bölümüne de gittim pihti gebelik yüzünden olmus mecbur kullancam nasip olursa bakalm hakkimizda hayirlisi Dogumu bile sezeryan yaptirdilar pihti kasiktaydi risk etmek istemediler