myraMom Kızlar bebeğim 15 aylık sürekli emzik istiyor bıraktırma için erken mi az daha beklemeli miyim yoksa şimdiden başlayayım mı beklemeyi de aklı biraz da ersin diye düşündüm pis falan demek için çöpe atalım gibi ama önerilerinizi benimle paylaşır mısın