canankuzy Kızlar bebişim 3 aylık tamamen mama ile besleniyor sizce ek gıdayı ne zaman başlamalıyım yavaş yavaş bu konuda bana bilgi verebilir misiniz
ilay-mom canankuzy 5nci ayı bekleyin bence 6 bile olabilir, ben emziriyorum günde 2 kez mama veriyordum 5nci ayında basladım gündüz de mamayı kestim gece veriyorum sadece suan 6.5 aylık
momas canankuzy 5.5 aydan önce tadıma başlanmaması gerek o da çocuk hazır mı mesela oturuyor mu kafasını dik tutuyor mu? Yemeklere hevesli mi ? Bunlar olmalı ki çocuk red yaşamasın acele etmeyin daha çok süreniz var