8 aylık oldu emekleyebiliyo ama oturamıyo yani elimden geldiğince oturtuyorum onu aslında oturuyo ama 1 dk sonra düşüyor ya da kendisi oturmak istemiyo hemen emekleme pozisyonuna geçiyor emekliyo demem de düşe kalka gidiyor varmak istediği yere evin her yerine ulaşabiliyor ama düşe kalka yuvarlana yuvarlana gidiyor bazen de ama çoğu zaman emekliyo oturamamasi normal mi hastaneye görünsem mi sizce