Beren2323 Önereceğiniz güzel tarif var mı yazmanıza gerek yok ismini ve nerden olduğunu yazsanız yeter☺️
ekimkizi_ Ben klasik ölçuyle yapıyorum un,kabartma tozu,vanilini eliyorum ayri kapta kakao ve damla çikolatayi da o kapta bir tur karistiriyorum sonra kek harciyla birleştiriyorum,ilk 20 dakka firini hiç açmiyorum bu şekilde güzel oluyolar.