betul97_ ben de pirinçli ve naneli yapıyorum. Önce pirinci haşlıyorum, yoğurt ve yumurta sarısını çırpıyorum daha sonra pirinçleri haşladığım suyu azar azar yoğurt yumurta karışımına ekleyip çırpıyorum. Daha sonra onu da yavaş yavaş tencereye döküp karıştırıyorum az bir şey zeytinyağ ve nane ekliyorum kaynayınca kapatıyorum altını.