Mygirlmybaby 3 gündür maşallah kızıma ne kızdım ne bağırdım ama laf dinlemiyor hiçbir şekilde. Dün komşu geldi ona tükürük çıkarıyor. Yanlarında bir şey demedim. Ama sabahta airfreyde tavuk ısıtıyorum açıp kapatıyor dur dedikçe durmuyor. Yapmadan anlamıyor. Sonunda az kolunu sıkıp 2 kere söyletme dedim ağladı gitti. Sonra yanıma geldi anne ısındı mı dedi. Bu çözüm değildir belki ama küçükken annem bize bir şey yapınca oturup ağlar ve bizden özür dilerdi. Şimdi kardeşlerim annemi güçsüz görüp lafını dinlemiyor. Annem diyor ben mi anneyim siz mi annesiniz diyor. Otorite kurmadım bugüne kadar ama artık dur demem gerekiyor. Bu konuda umarım yalnız değilimdir
Deletedmom192 Mygirlmybaby otorıte kolunu sıkarak olmuyor ama allab askına bı doktordan destek alın artık.
minikmucizemaak Mygirlmybaby Yaptığınız yanlış destek bekliyorsunuz bir de, kolunu sıkıp gitti ağladı diyorsunuz sizce çözüm bu mu?
sakinanee Deletedmom192 kim bilir başka ne yapıyor da söylemiyor ben bunu sosyal yardıma şikayet edecem
Deletedmom192 Mygirlmybaby kopar bı de ıstersen. Esınız sızın kolunuzu tutup oyle uyarsa sınırlenırsınız demı gururunuza yedıremezsınız. Buyuk bırıne YAPAMAYACAGINIZ bakın yapmayacagınız dehıl yapamayacagınız davranısı uc yasında dıye kızınıza yapamazsınız cunlu o da bır bırey.
Mygirlmybaby uykusuzanne__ destek alacak bir şeyim olduğunu düşünmüyorum. Ben kötü bir anne değilim. Sadece kızım beni dinlesin istiyorum
bisusbe_ Mygirlmybaby daha üç yaşında ve sen kendince kolunu sıkarak otorite kuruyorsun bir de bunun güzellemesini yapıyorsun???
minikmucizemaak Mygirlmybaby Elle tutulur hiçbir yanı yok davranışınızın, çocuk bu tabi ki yeri gelecek sinirleneceksiniz ama çözüm kolunu sıkmak, ağlatmak değil. Hepimiz bazen sinirleniyoruz, ama çözümü onlara zarar vererek aramıyoruz
uykusuzanne__ Mygirlmybaby Mygirlmybaby destek alacak bir şeyim olduğunu düşünmüyorum Bence var 3 yaşındaki çocuğun kolunu sıkarak mesela??bu hiç Normal değil sen bir annesin sabırlı olman gerekiyor sakin olman lazım her yaptı davranışta o zaman kız bağır kolunu sık normal mi sizce?? Mygirlmybaby Sadece kızım beni dinlesin istiyorum Bu şekilde yaparak kızınız sizi dinler mi sadece zarar verdinizle kalırsınız
rabiacaaaa Mygirlmybaby İyi yapmışsın bence çocuklar da durması gereken yeri bilecek sen onun annesisin kılına zarar gelsin istemezsin kolunu hafif cimcirmende zaten insanlık hali 😁sonra sarılır öper gönlünü alırsın bazen sabır taşıyor o da tuzu biberi olsun 😍 benim 11 aylık oğlum bazen benimde sabrımı çok zorluyo Allah yardicimiz olsun bizleri evlatlarimiza karşı sabırlı hoşgörülü olabilmeyi nasip etsin😊😊
balkizlar Mygirlmybaby destek almayı neden kötü algılayıp ters cevap veriyorsunuz.. destek almak gerekiyor hepimiz için.. baş edemediğimiz dönemler oluyor.. tanıdığım psikolog var başı sıkışınca çocuğu için ebeveyn terapisi alıyor… bazen çok kolay yöntemleri bilmiyoruz baş edemiyoruz halbuki çok basit bir çözümü olabiliyor..biz de kızım 2.5 yaşındayken gerçekten baş edemedik 13 hafta oyun terapisine gittik.. psikolog ona nasıl davranmamız gerektiğini de söylüyordu ve çok rahat ettik… kardeşi olacağında okula başlayacağında destek aldık ve çok rahat ettik.. kendim hamileyken terapi aldım çünkü önceki hamileliğim kötü geçmişti ve lohusalıkta aynı şeyleri yaşamak istemedim… ikinci bebeğimin uykusu kötüydü onun için yine destek aldık… benim danışmanlık aldığım kişi bana göre çok bilgili ama dönem dönem çocuğu için psikologla görüşüyor.. bunla kötü şeyler değil aksine bebeğiniz ve kendiniz için yatırım
minikmucizemaak Mygirlmybaby Sakin ve güzelce konuşabilirsin mesela, tabi ki ilk de anlamayabilir dinlemeyebilir ama zamanla bunu anlayacaktır. Yada bu davranışına çok üzülüyorum vs gibi açıklayabilirsin. Evlat büyütmek kolay değil ama çözümler de can yakıcı olmamalı. Ne ablam ne ben annemden dayak yemedik ama annemin sözünden de çıkmazdık. Önemli olan konuşabilmek