saremomm_ Özel bölgem beni çok rahatsız ediyor kızlar doğumdan önce ağda yaptırmıştım 1 ay oldu aldırmam gerekiyor ,jilet tüy dökücü vs kullanmak istemiyorum. Ne zaman ağda yaptınız ? Kanamam çok belli belirsiz gidip geliyor
MommyNest saremomm_ valla bir ay oldu agdaya basladım bir kere jiletle aldım baktım mahfoluyor girişip agda yaptım tabi dikiş kısmına fazla çıkmadan ama yavaşca yaptım tam iğleşeyim daha hepsını alacam
myavocado Anneoldumm_ ay benim 6 ay oldu daha gidemedim 😔 saçma ama sanki dikiş yerim acıyacak gibi korkuyorum, çok saçma. Hiç acımıyor di mi, yani dikiş yeri bölgesi
Leylus myavocado valla canım ilk doğum da inanılmaz canım acıdı iyilesmem çok uzun sürdü uyuşukluk vs uzun sürdü ve agdaya çık geç gittim senin gibi ama 2.cide hiç biri olmadı 40 çıktıktan sonra gittim
Anneoldumm_ myavocado iki doğumda da hemen gitmiştim ağda yapan kadın zaten dikkatli yapıyor dikişim hiç ağrımadı
goldengate myavocado dikis yerin uyusuk oldugu icin hic hissetmiyorsun bile,bosuna beklemissin bukadar,40 tan sonra gitseydin daha kolay olurdu hatta senin icin
Leylus myavocado anlamadım ki inanılmaz fark oldu hem iyi hem kötü anlamda ikisi birbirinden çok farklıydı 🙄
Bellabells goldengate benim 2. Sezeryanım dikiş yerim diğer yerlerden daha çok acıyor canım gidiyor. Kesiyorlar sanki.
goldengate Bellabells olabilir belki uyusukluk hissetmiyosundur ama geneli uyusuk hisseder cunku dikis gormus bir yer
Sedacann kanama bitince gidip aldırtmıştım ama başlamadan önce pudra kullanırsanız ağrınız olmaz ilk dikiş bölgesi hafif sızlıyor sonra normale dönüyorsunuz zaten dikişe krem kullandığınız için orası hızlıca iyileşip toparlanıyor korkmayın
Bebekka34 Ben dikiş yerimi aldırmamıştım bi çizgi gibi kalmıştı ilk ağdamda. Makasla kısaltmıştım. 2. Ayımda aldırmıştım