İlk bebeğime de Ecowell kullandım şimdi de kullanıyorum doğal içeriği kokusu çok çok güzel bi şampuan ama aşırı kurutuyor cildi. Doğal içerik olduğu için tercih etmiştim ve diğerlerine nazaran kokusu da güzel diye. Ama dediğim gibi inanılmaz kurutuyor cildi sırf bu yüzden değiştirmek istiyorum önerisi olan var mı acaba