gunduzanne Bebeğim 1 ay 7 günlük kızlar, devlete kalça ultrasonu yapanlarınız varmı ? Süreç nasıl anlatabilir misiniz ?
betul97_ gunduzanne 2 aylıkken gittik biz şehir hastanesinde normal çocuk doktoruna randevu aldık sonra bizi röntgene yönlendirdi. Sıra numarası aldık girdik kızımı tuttum ben bir kadın da baktı ultrasonla sonuçları göstermeye gittik o kadardı
Hry-ayhn26 Çocuk doktoruna gidiyorsunuz kalça ultrason u için geldiniz soyluyosunuz o sizi yönlendiriyor ultrason için randevu alıyorsunuz 10 dk falan suruyo bezi açıp kalça değerine bakıyorlar
feync gunduzanne zaten ultrason gününü genel olarak hemen vermiyorlar ben 1.5 ayda götürdüm 1 ay sonrasına verdi
Annemommommy gunduzanne evet birinci ayda yanlış çıkıp ikinci ayda düzelen çok insan var buda sıkıntıya sokuyor sadece kiziniz varsa çift kat bez ve bacaklarını sıkı tutmayın kucağınıza aldığınızda dâhil bacaklari açık olsun kundak asla yapmayin en azından 45 günlük falan olsun öyle goturun
ulkuss2 gunduzanne özelde bir aylıkken çekildi çıkık atel kullanın dedi doktor içime sinmedi birde şehir hastanesine götürdüm orada tam 2 aylıktı. Bir aylıkken çekileni dikkate almayın erken çekilmiş dedi oradaki doktor. Yine cikiklik var ama kendiliğinden düzelecek birşey kullanmanıza gerek yok denildi. 1 ay sonra tekrar ultrason çekilecek