selambengeldim bizim kira 20.000 şuan mesela. Haziranda 1 yılımız dolacak zam yapıcak evimiz tamam bi sitede ama güvenligi kapıcısı dahi yok, aidat 850. Giriş kattayız ve ev 63m2 . Biz %53 zam yaparsa çok kötü olucak 20aylık oglum var ikinciye hamileyim çalısmıyorum eşim memur ama yetmiyo tabiki bence insafa kalmıs insallah acırlar halimize ne diyelim