Kızlar 2 aylık bebeğim var gurbetteyim eşim nöbette bugün kızımla başbaşayız ve ben hastalandım sanırım nezleyim bilmiyorum ya da salgın her neyse. Emziriyorum bebeğimi sütüm azalacak diye korkuyorum bana emzirirken hastalandığınızda bol bol su içmek harici önerebileceğiniz bir şey var mı nasıl geçecek ilaçsız 😔