Genel olarak emziriyorum ama akşama doğru sütüm azalıyor doymuyor bende 2 bazen 1 kez 30 cc mama veriyorum mama tercihim doğru mu bilmiyorum kızımda hiç mama kullanmadım oğlum doymuyor birde lohusalılta tekim evin işleri gece uyanmaları dinlenmek zor oluyor mama tercihi hipp oldu ama önerilerilere açığım