onemore Tam yattığımız odanın önünden geçiyor davulcu, bebeğim çığlık çığlığa uyanıyor, dün gece de öyle bi uyandı 2 saat uyumadı. Aynı sorunu yaşayan var mı? Davulcuyu uyarmayı bile düşündüm 🤦♀️
Cngzhn_1807 onemore uyarin kesinlikle. Zaten bu davulcu olayi beni deli ediyo yedi yildir cunku imsaga 3 saat varken geciyorlar bizim sokaktan hemde bi kere de degil. Ben uyarsam da soylesem de care olmadi sozde baskalari da calmiyorsun diye kiziyormus yani herkesin telefonu var saatlerini kurabilirler ki imsaga 3 saat varken neden uyanalim 🙄
betul97_ onemore Benimde durum bu kızım 4:30′da mamaya uyanır normalde mamasını içer ve uyur hep o saatte davulcu geçiyor kızımda uyanıyor bir daha da uyumuyor mecbur bizimle sahur yapıyor uyuması da 06:30′u buluyor. Bu gece eşime söyleyeceğim uyarsın ya az çalsın ya da hiç çalmasın. 06:30′da uyuyor 07:30-08:00 gibi uyanıyor gözümü açamıyorum resmen. Açlık değilde uykusuzluk vuruyor 😮💨😮💨
onemore Cngzhn_1807 kim kızıyor ya telefonları yok mu saatleri yok mu çok saçma. Hastası var bebeği var oruç tutmayan var bence büyük düşüncesizlik bu davul olayı