Bebeğim 9 aylık be 2 aylık hamile olduğumu öğrendim bizim için çok süpriz oldu hatta ilk kızım için çok çabalamıştık rabbim sonunda nasip etmişti o yüzden bu bebeğe çok şaşırdık hiç hazır değiliz maddi ve manevi olarak maalesef aldırmayı da düşündüm ama içim el vermedi siz nasıl başa çıktınız stres içindeyim nasıl yönettiniz bu durumu hamilelik doğum derken diğer bebeğinizi ihmal ettiniz mi ben çok korkuyorum aklınıza fikrinize ihtiyacım var