atarepla ben çatalla ezdim hep blender kullanmadım yemeklerinde, suan 10 aylık artık büyük parçaları rahatlıkla yiyor. Çiğneme becerinin gelişmesi için doktorumuz bu şekilde tavsiye etti buradakilerin lafiyla ilerlemedim şahsen. Dişi olmasada onlar damaklarıyla zaten eziyorlar. Blw destekli ilerliyorum ona iki parmağımın arasında ezebileceğim sertlikte meyve sebzeleri eline veriyorum o öyle yemeye çalışırken bende bir yandan yaptığım yemeğini yediriyorum.