13 aylık bebeğim. Gece uykularına yanında yatıyorum bana sarılarak uyuyor o şekilde geçiyor. Ama gündüz ne yapacağımı şaşırdım ayakta sallanmaktan nefret ediyor sarılarak istemiyor kalkıyor sürekli sadece ayağa kalkıp kucağımda sallarsam geciyor. Onu da ben istemiyorum alışmasını artık büyüyor zor olur çünkü. Ne yapacağım ya 😞