Merhaba kızlar suan destekki rahat oturuyor desteksiz de bir dk kadar durup devriliyor emekleme yok kendi etrafında dönüyor,sağa sola dönebiliyor ama döndğkten sonra kendisini eski haline çeviremiyor yani yüz üstüyken sırt üstü dönemiyor zaten dönmeye de hiç merakı yok yatırıyorum çoğu zaman öylece kalıyor ben teşvik ettiğim zaman dönüyor normal mi acaba? Baybay alkış öğretmeye calısıyprum henüz yapamıyor ama çak çak yaptığımda ellerini uzatıp çak yapıyor bu arada bizim son iki ayımız hastanede geçti bunun iki haftası sadece yattı hareketsiz o yüzden bazı şeyleri geç yapabilme ihtimali var merak ediyorum sizin bebekleriniz bu aydayken neler yapıyordu