helloandmom Günaydın ☀️ Emzirme döneminde kaç litre su içiyorsunuz ? Tahlil sonuclarımda PLT değerim yüksek çıktı bol su içmem gerekiyormuş içtiğimi zannediyordum halbuki yeterli değilmiş 🤔 emzirme döneminde cildinizde kuruluk yaşıyor musunuz ?
Gokturkmom helloandmom 3-4litre içiyorum mutlaka.Cildimde kuruluk vs yok ☺️Süt üretimine de çok etkisi var.
helloandmom etkafa ben o kadarı bu aralar bulamadım trambosit değerim yükselmiş bol su içecekmişim bu aralar farkındaydım ama
helloandmom Gokturkmom maşallah 🧿hamilelikte su tüketimine çok dikkat ediyordum ama Lohusalık döneminde pek dikkat edemedim
Gokturkmom helloandmom Ya bende tam tersi hamilelikte zorla içiyordum.Emzirirken içim yanıyor içtiğim suyun çoğunu emzirdiğim esnada içiyorum 😅
Kitsu 4 lt en az 1 lt lik Tupperware dan aldım günde 4 5 kere doldurup içiyorum. Emzirme açlığı da oluyor ya acıktıkça su içiyorum. Bence bir şişe yapın kendinize sürekli elinizde olsun