Bi önceki diyetimde verdiğim kiloyu buraya post açarak devam ettirmiştim kimse olmasa da her bunaldığımda sıkıldığımda postun altına gelip yazdım bozmak istediğimde okudum bazı sebeplerden dolayı bırakmak zorunda kaldım 2 kg falan geri aldım aşırı yemem yüzünden. 1 ayda 12 kg gitti. Şimdi tekrar başlatıyorum 86 kiloyla 🥳 isteyince yapamayacağımız hiçbişey yok . Kimseden ay çok kilo almışsın göbek kalmış yaşın daha küçük ileride hastalık sahibi olursunlar duymak istemiyorum kafalarını koparasım geliyor. Hepsi yazın üstüme hiçbişey yakışmıyor triplerine girmemek daha dinç bi anne olabilmek en çok kendimle barışık olabilmek için HEDEF 74 🤓