Merhaba güzel anneler, bebeğim doğduğundan beri kusma ile vedalaşamadı reflü demişlerdi. Sızıntı şeklinde, kesik şekilde, su görünümde, yediği mamayı bazen aynı formda.. bu şekilde kusması var. Tek seferde miktarı 1-2 çorba kaşığını geçmez ama hep kusuyor, nadiren fışkırma şeklinde olur. Artık üst baş değiştir halı sil kusacak diye anakucağında uzun tut derken sabrım kalmadı çocukta çok yıpranıyor. Doktoruna son muayenede iyice arttığını söyledim ama hareketlendi iyice ondandır dedi. Hareketli evet doğru ama daha küçük aylarda hareketi az olduğu dönemde de böyleydi. Bu durum böyle uzun süre yaşayıp çözebilen var mı ya da öneriniz varsa paylaşır mısınız?