Merhaba bebeğim 10 ay 18 günlük yaşına girmesine az kaldı ve ben beş aydır ek gıda için uğraşıyorum çok yoruldum artık. Yemiyor ağzını açmıyor açsa da üç dört tatlı kaşığı sadece. Biraz yoğurt biraz meyve yiyor. Anne sütünün doyuruculuğu azalacak artık ne yapcam nasıl yiyecek bu çocuk ?