Kızlar benim bebiş biraz tembel kucakci 8.ayinda dönmelere başladı emekleme pozisyonu aliyo geri geri emekliyo. En sevdigimiz yer koltuk altları :)) 2 gündür şınav çekecek gibi kaldiriyor baya ayaklarını desteksiz oturuyo ama biyere birakipta hala gidemiyorum birden ativeriyo kendini yatarken kalkip oturamiyo bu kafama takiliyo normalmi birde ayakta tutmaya calistigimda parmak ucuna basiyo koltuk kenarinda tutuyorum kendi kendine 5 10 saniye duruyo sonra oyun yapip birden kendini ativeriyo :)
Alkisimizvar az az bye bye da yapiyo kendi kendine babildanmasida cok degilsede var cigliklarimiz bagirmalarimiz var. Birde bu ara hep kabiz bebelac gold kullaniyodum normale gectim ondan sonra hep kabiz mama yapiyomudur geri golda donmeyi dusunuyorum. Sizin bebişler neler yapiyo ? He bu arada en sevdigimiz yerlerde çekmceler simdiden yuvarlana yuvarlana gidiyo o cekmeceyi aciveriyo kizçem :))