sum34 Hapın yan etkisi. Herkeste olmuyor ama sizdede olmuş yani duruma göre bakın eğer kısa sürmezse bu durum devam ederse yani bırakın hapı. Öyle devam edemezsiniz çünkü hayatınıza. Ben Zlynda kullanıyorum ona geçebilirsiniz. Çoğu kişi böyle yapıyor yani Cerazetteden memnun kalmayıp Zlyndadan memnun kalanlar var. Yada tam tersi yani. Sizde öyle yapın duruma göre