Hanımlar kızım 4 ay 5 günlük. 3 4 gündür gerçekten uyuturken artık anamı ağlatıyor. Gece gündüz fark etmiyor. Sürekli uykuya direniyor. Kendini doğrultmaya çalışıyor. Dün bütün günüm neredeyse yatak odasında kızımı uyutmaya çakışarak geçti. Ayağımda sallıyorum zar zor uyutuyorum bıraktığım anda uyanıyor. Kendini doğrultmaya çalışıyor. Dün akşam da normalde bir süredir akşam 9,5 gibi uyur gece uykusuna geçer. Dün akşam saat 8de götürdüm uykusu vardı diye tee 11,5 da uyudu. Sürekli bağırıyor ağlıyor. Gece çok şükür güzel uykuya direnmiyor çoğu zaman emiyor uyuyor ama gündüzleri ve akşamları yoruluyorum. Çok sinirli bir de. Ne kadar böyle devam edecek? 4. Ay atağı bu mu oluyor?