Ya kızlar 2 buçuk aylık bebegım var gunduzlerı çok şükür sorun yok ama gece derın uykuda oluyor ne yaptıysam yemıyor delırıcem saat 7 den berı 100cc sütü bıtırtemedım acmıyor ağzını kafayı yicem yakında. bılmıyorum bıraksammı ısteyınce mı versem ama en son 2 de beslendi saat 7 ye kadar istemeyince ben verdim 7 den berı uğraşıyorum çok sinirliyim artık 2-3 saate kalkar ağlaya ağlaya beslenmek ıster ama öyle bı derın uyuyor kı ağzını açmıyor çocuk korkıyorum kılo alımını etkıler dıe