ZeydsMom
Tam zamanı canım ben de 13 aylık idi biraktirdigimda ilk gün beklediğim kadar zor olmadı ikinci günde ama üçüncü gün bir zirve yapti ,patlama yaşandı diyebilirim 4. Gün artık aramadı bile uyanınca kucağıma alıp su ister misin Annecim deyip su içirip yatırdım, uyanınca bir süre uyumadı oyun oynadık tekrar kucağıma alıp hafif kucağımda gezdirip uyuttum bir daha da o kriz gelmedi 💜🌸