Merhabalar ben suan çok zor bir süreçten geçiyorum. Bunun dışında haftanın bir günü şehirdışımdayım. Şehirdışında olduğum günler sağım yapmaya çalışıyorum. İkiz bebeklerim var 6 aylıklar öncesinde sütüm çoktu göğsüm hemen sertleştirdi 1.5 saat emzirmedimmi. Suan çok azalma oldu korkuyorum sütüm kesilecek diye çok az geliyor. Hem zor bir süreçten geçmek hem sehirdısı iyice strese girdim sütüm kesilirmi bebeklerimi uzun süre emzirmek istiyorum eskisi gibi olmazmı