rezban 38 gün oldu doğum yapalı son bir hafta kanamam durmuştu ama şimdi yine başladı hemde adet olur gibi ağrım var normal mi?
nnoktaa rezban vajinal doğum yapmıştım son haftaya girerken kanamam günlük ped kullanacak kadar azalmışken son günlerde bir anda yoğunlaşmıştı. Bu durum normal kabul ediliyor.
aylam25 rezban bende şuan aynı durumdayım 38 gün oldu doğum yapalı şimdi çok yoğunlaştı kanama adet mi oldum diye düşünüyorum
assenas Regl olmuşsunuz. Ben sezaryenden 28 gün sonra oldum şok olmuştum. Emziriyorum üstelik. Hayaller yazı rahat geçirmekti 🥲 çok şükür demek ki vücudumuz düzgün çalışıyor, hemen eski rutinine döndü diyelim.
aylam25 assenas kesinlikle çok şükür başta çok evhamlı davrandım bi an çok akınca dedim herhalde adet oldum