Merhabalar Son zamanlarda sütümde ciddi bir azalma var. Sağımlarda 20-30 ml anca çıkıyor. Denemediğim yapmadığım kalmadı desem yeridir. Günlük 3 lt su içiyorum. Dereotu,tahin,dut kurusu, incir,irmik… sağım da yapmaya çalışıyorum ama bebeğimin huzursuzluğunu gördükçe daha da stres oluyorum. En son çare biraz mama verdim bebeğime ve bütün mamayı çıkarttı. Ne yapacağımı bilemez bi haldeyim. Tecrübeli anneler daha önce bunu yaşamış olanlar bunu yaptım arttı diyebileceğiniz önerilerinize açığım🙏🏻