mukadderzehrazeynep 2023 Ağustos’ta Türkiye sigorta Bes’e girdim çok zorunlu olmadıkça çıkmayı düşünmüyorum.Fonlar hakkında bilgisi olan var mı?Yüzde 70’i altın,kalanı katılım dinamik ve değerli madenlere bağladım bu şekilde kalmalı mı?
yavruaslanlar mukadderzehrazeynep bes kadar mantıksız birşey yok onun yerine direk fiziki altın alsaydınız ya da onlıne üzerinden çünkü kura bağlı da olsa aşırı bir kazanç olmadığını dusunuyorum
Rabiiul mukadderzehrazeynep Türkiye sigortayı arayıp gündemde ne var onun bilgisini alın yönlendirme yaparlar zaten bende sigortacıyım ama bes benim alanım değil o yüzden yanlış yönlendirmek istemem
mukadderzehrazeynep yavruaslanlar daha önce girmiştim çıkış yapmak durumunda kaldım,uzun yıllar sonra toplu para olarak çocuklara mantıklı diye düşündüm de siz böyle deyince bilemedim 🤷♀️1700 prim ödemem öyle yüksek bir miktar değil.
mukadderzehrazeynep Rabiiul bu fonlarda artış görünüyor diğerlerine göre de fona sor ya da bankadaki bes danışmanınız ilgilenir dedi Türkiye Sigorta.
mukadderzehrazeynep Rabiiul sizce sistemde kalmak mı mantıklı çıkış mı ileri vadede çocuklar için girdim.
yavruaslanlar mukadderzehrazeynep hayırlısı olsun hakkınızda eşiminde var yazın iptal edicek biz tatil amaçlı birikim olsun diye ellemedik uzun süreli bize mantıklı gelmiyor altın daha mantıklı web üzerinden her ay alıyoruz
Rabiiul mukadderzehrazeynep benim alanım değil yanlış yönlendirmek istemem ama ofisteki çoğu kişinin vardı eğer gereksi olsaydı yapmazlardı , birde şuan çalışmadığım için durumlar nedir bilemiyorum
mukadderzehrazeynep yavruaslanlar ayrılma durumunda alacağım miktarı sorayım da altın ya da dolar daha mantıklı sanki uzun vadede.Az bir miktar bile olsa her ay kenara atarsam ortaokul için büyük kızıma faydası olur.
mukadderzehrazeynep yavruaslanlar 21.700 ayrıldığım zaman alacağım miktarmış,3 yılda devlet katkısının yüzde 15 i veriliyor dedi,çok kararsız kaldım gerçekten 😔