yavruaslanlar kızlar cumartesi lekelenmem geldi birdaha da gelmedi şuan kalktım oruç için ama belim ağrıyor ama gelen giden birşey yok tutsam mı napsam sizce yoksa beklesem mi? Ocak 29 da oldum en son adetimi
syavuz yavruaslanlar tut bence durduk yere borca girme olursan bozarsın adet sancılarının işi belli olmuyor bugün sancı vuruyor 3 gün sonra geliyor
Hazal222 yavruaslanlar hamile olabilir misin ? Benimde lekelenmem oldu bidaha gerisi gelmedi ve hamileydim
bendogurdumbenim yavruaslanlar tut tabi orucunu ihtimale bırakma yine görürsen bozulur zaten ‘Gusül aldın mı
mucizemm94 yavruaslanlar kahverengi leke gelse bile 10 gün bekledikten sonra tutabilirsiniz adet oldugumuz zaman da öyle ben öyle duymustum
yavruaslanlar mucizemm94 aaa nasıl cumartesi geldi 10 gün tutmamam mı gerekiyordu ben pek anlamadım kusura bakma🌸
mucizemm94 yavruaslanlar evet araştırın gelse bile 10 günden sonra özür oluyor ve tutulabiliyor Google’dan da bakın öyle yaziyor