emotion1234 merhaba çok teşekkür ederim , size de çok geçmiş olsun o günler çok zordu sizi çok iyi anlıyorum. biz rusya’da yaşıyoruz buradaki doktor 3 hafta kalmasını yeterli buldu ama Türkiye’deki doktor dedi ki ben olsam 4 hafta tutardım önlem için.. yani Türkiye’de sanırım daha uzun alçıda tutuluyor gibi anladım ben. Belli aralıklarla gidip röntgen çektirdik yaklaşık 5-6 günde bir. 3 haftanın sonunda da alçı çıktı hatta çıktıktan sonra ekstra bir film istemedi doktor direkt çıkarıp hayatına devam etsin dedi. Biz alçıyı evde çıkardık yarım alçıydı zaten. İlk 2 gün ayağa kalkmadı, alçı hala ayağında zannetti galiba. Alçı çıktıktan sonra 1 haftaya kadar üstüne basmazsa endişelenneyin. Oradaki kaslar kullanılmaya kullanılmaya zayıfladığı için ayağına hemen basamıyornuş. Ama şu an eskisi gibi üstüne basıyor hiçbir sorun kalmadı çok şükür. Darısı size inşallah 🥲