Uyku eğitimi aldık biz 3 ay sonunda. Hemşiremiz bu şekilde yönlendirdi. 10 günde bir 10 cc artırıyoruz öğünlerini. Dr umuzda danıştık tabiki. Gündüzleri 4 saatte 1 besleniyor. Akşam 8 de uyuyor gece 3-4 gibi emziriyorum. Uyanısına bağlı olarak. Sabah 8 de uyanıyor. Saat olarak beslenmesi 8:00, 12:00, 16:00, 19:30, 03:00-04:00 arası gibi.
7.900 gr suanda