Herkese merhabalar tecrubeli annelerden akil istiyorum.
Kizim premature 35 haftalik dogdu 3 gun sonra 12 aylik olacak yasina girecek
En bastan beri ciddi bi kabizlik gaz sorunumuz var colyaktan supheleniliyor tani konmadi daha erken diye simdilik takipteyiz
Benim asil sorunum uyku
Gunduzleri 08.30da-09.30 arasi gibi uyaniyo calisiyorum bakiciya veriyorum 12.10 gibi uyuyor bakicinin dedigine gore yarim saat 45 dakika kadar uyuyup uyaniyor daha sonra 2 2.5 gibi babasi aliyor ben 5.30da evde oluyorum aksam 6gibi uyuyor 7 7 bucuk gibi uyanip aksam 10.30 uyuyo mesele burada basliyor surekli uyaniyo gece bazen saatte bir bazen iki saatte bir degisiyor duruma göre suan dis cikarma doneminde ayni zamanda uyaniyo meme veriyorum rahatliyo geri uyuyo
Park yatagina alismisti ama dis doneminde dibimde olmak istiyor park yataga koyunca 20-25 dakikada bir uyaniyo yanimda uyuyunca daha gyzel uyuyo ama bana sarilarak degil yönünü bile diger tarafa atiyor uyurken sabahta 5-6-7-8 seklinde saat basi uyaniyo
Biliyorum bu ay uyku gerilemesi var ustune de dis sancisi ama gece olayimiz hic degismedi yani 6 aylikkende boyleydi 9 aylikken de
Ben simdi ne yapmaliyim sizce once gece emzirmeyi mi azaltmaliyim yoksa tek uykuya mi dusurmeliyim yarim saatte bir uyanip aglasa da park yatagina geri mi koymaliyim napmaliyim emeklemiyor ve yurumuyor ama gun icinde oyunlarla vs yoruluyor emzik aliyor