gurbet_gelini12 Adettım biteli ⅞ gün oldu orucun ilk gününde beri yine kanamam var ama adettım değil orucucu bozuyormu yoksa özr kanamasımı 15 gün geçtı adettım 12 gün sürdü ayyy ne yapacam ben😢😢😢
demir0 gurbet_gelini12 yani tutamazsınız mecbur her zaman böyle mi adet oluyorsunuz yada yeni mi doğum yaptınız
nazelif20 gurbet_gelini12 reglinin bir süresi oluyordu sanırım 10 günü geçtikten sonra kanama gelsede tutuluyor diye biliyorum bence diyaneti arayıp, öğrenin
gurbet_gelini12 demir0 spiralden sonra oluyor böyle 5 sene öne dogum yaptım ama adet değil şimdi yesem orucumu oda olmaz çünkü adettim değil ama çok kanamam var😢
demir0 gurbet_gelini12 canım tutmamış olabilir mi ablamında öyle olmuştu geri çıkarıp dinlendirip sonra başka bir sprail takmışlardı
gurbet_gelini12 demir0 coktandır taktırmışım kontrole gittigimde yerınde dedı doktor ama bilmiyorum kı
demir0 gurbet_gelini12 Allah Allah doktorunuza sorun şimdi ben hiç taktırmadım normalde kaç gün kanamalar bilemiyorum normalse takmayın ama aşırı uzunsa sorun bence
gurbet_gelini12 demir0 çok uzun sürüyor tabıkı cokta kanama yapıyor ama mecburen taktırdım ilaç da yaramıyor bana
gurbet_gelini12 nazelif20 spiralden dolayı uzun sürüyor ve hep oluyor böyle ama aşırı kanama da bana normal gelmedı hanı adet oldum desem yok adetim bitti temizlendim orucuda yemek istemiyorum
kayramira Siz özür olmuşsunuz. Muhtemelen bi sorununuz var ondan kanama var. Orucunuzu tutabilirsiniz , namaz kılıyorsanız eğer her vakitte abdest alıp kılmanız lazım…
gurbet_gelini12 kayramira bencede odur bile bile orucu yesem bu sefer vicdanen rahat etmem adetim değil çünkü