Bugün ikindi vaktinde ateşlendi calpol verdim akşam yine ateşlendi. 6 saat geçmişti yine verdim sonra acile götürdüm dr boğazı kızarmış grip dedi antibiyotik verdi. Sadece ateşi var ve birwz halsiz. Hiçbir grip belirtisi yok ciğerleri de temiz Iştahı da yerinde elhamdülillah. Antibiyotik kullanmak istemiyorum hemen. Başka ne yapabilirim?