Merhabalar anneler, Bebeğim 4 ay 3 günlük . Şu an ki kilosu 5500 boyu 63 cm .Sadece mama (bebelac gold) ile besleniyor . Dışarıdan bakıldığında gözle görülür bir kilosu yok . Mama ile beslenen bebekler daha puf olurlar fakat kızım öyle değil. 120 cc bazen de 150 cc içiyor . Her doktora gittiğimizde bu çocuk aç diyor fakat maalesef aç değil bu kadarını içiyor. Aç olsa fazlasını dışarı atmaz idi.sizinde fikirlerinizi merak ediyorum 😇❤️🔥