ikiartibir Kızlar ilk gebeliğimde preeklampsi geçirmiştim ikinci bebeğimi dünyaya getirdim tansiyonum sınırda gidiyordu riske atmadık 5 gün oluyor doğum yapalı 13-14 civarlarında gezerken 17/18 i gördüm bu gece.Doğum sonrası devam edip düzelen oldu mu
gamze0607 Benimde öyle yüksek tansiyonum, tansiyon ilacı verdi doktorum. 40ım çıkana kadar içeceğim büyük ihtimalle, kontrol etmen gerekiyor sürekli. Yükselmeye devam ederse kesinlikle doktoruna başvurmalısın çok riskliymiş